Doe- en zoekboeken, Recensies

LEGO Harry Potter een magisch zoek- en vindboek

Ben jij dol op de boeken en/of films van Harry Potter? En houd je ook van zoekboeken met platen waarop een hoop te zien is? Dan is het ‘Harry Potter een magisch zoek- en vindboek’ echt een boek voor jou!

De tovenaarswereld zit vol magische voorwerpen en interessante personages. Ga met Harry, Ron en Hermelien mee op avontuur en maak kennis met de betoverende Wegisweg, lastige Aardmannetjes en het machtige Ministerie van Toverkunst. Zet jouw minifiguur van professor Sneep in elkaar en help hem terwijl hij het drietal in de gaten houdt in dit LEGO Harry Potter zoek-en-vindboek. Ga daarna terug naar het begin en ontdek nog veel meer.

Het ‘LEGO Harry Potter een magisch zoek- en vindboek’ is, zoals de titel al doet vermoeden, een zoek- en vindboek over Harry Potter. Het boek begint met een pagina waarop de belangrijkste personen worden voorgesteld: Albus Perkamentus, Rubeus Hagrid, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Harry Potter, Heer Voldemort en Severus Sneep. Vervolgens ga je langs allerlei belangrijke plaatsen uit het leven van Harry Potter. Deze pagina’s worden steeds uitgesmeerd over twee pagina’s waarop je steeds minimaal negen figuren uit de Harry Potter serie moet vinden. De pagina’s staan vol met LEGO-minifiguren om je als lezer/zoeker een beetje te helpen staan de figuren die je moet zoeken als voorbeeld in de positie dat ze ook in de afbeelding te vinden zijn.

Het ‘Harry Potter een magisch zoek- en vindboek’ is wel een zoekboek voor de gevorderde zoeker. Een aantal figuren zijn namelijk écht lastig om te vinden. Een goedmakertje is wel dat er op elke pagina een hoop te zien en beleven valt!

Houd jij van zoekboeken? Kijk dan ook eens op deze pagina voor nog meer zoekboeken!

Titel: LEGO Harry Potter een magisch zoek- en vindboek
Uitgever: Meis & Maas